onsdag, november 19, 2008

Viktkatastrof...

Vikten har det dessvärre gått jättedåligt med. Min nyttighet är direkt relaterad till hur jag mår; stress och deppighet är inte bra. Men nu, ja nu i denna stund ska jag ta tag i det igen. Trotsa alla måndags starter och göra det en onsdag kväll.
Det är inte alls kul när mina kläder siter alldeles för hårt. Samt så känner jag mig hela tiden ful och fet vilket inte heller är en skön känsla. Och jag vet ju att inga under krävs, jag behöver "endast" träna lagom och äta normalt (4-dagars regeln passar mig mycket bra).
Så önska mig lycka till för den 100ade gången.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!
(För första gången)

Cecilia sa...

Katarina: Tack! :)

Frida sa...

Kul att du är tillbaka och lycka till såklart! Lovar att vara peppande och stödjande!

kram

Cecilia sa...

Frida: Tack kommer verkligen behöva det!

Anonym sa...

Ja kul att du är tillbaka!! =)
Jag skickar över massa lycka till och en liten spark i baken!
Det fixar du!
Kram

Anonym sa...

Berätta gärna vad 4-dagarsregeln går ut på?
Och lycka till, det här klarar du!

Laila och Johan sa...

Du fixar allt, kom ihåg det!! Kram och lycka till!

Annie - PD sa...

Du kommer fixa det!! :) Massor av pepp härifrån!!

Cecilia sa...

Alla: Tack, jag ska verkligen försöka! :)

yllet sa...

Hej! Vad se att du är tillbaks igen!! Du kommer fixa detta!
Jag ska starta igen också. Men när jag inte längre är sjuk, just nu äter jag med glädje allt jag kan svälja!
Lycka till!
KRAMAR!!

Anonym sa...

Kämpar med mina sita 5-10 kg. (eftersom man tränar så beror ju vikten lite..)Min huvudtanke är att se vältränad ut och må bra. Äter enligt paleokosten(inte helt rigoröst dock) och för 6 månader sen började jag springa. Tråkigt som tusan men nu efter 6 månader är jag helt fast. Igår sprang jag 10 km för första gången så det går inte snabbt fram.
Lycka till och tänk på att du är värd å vara smal å snygg! ;)

Cecilia sa...

Yllet: Tack!

Jen: Jag gillar att springa, men jag tycker att det är för kallt nu,så jag måste tvinga in mig på gymmet.

Anonym sa...

Men du.. googla LCHF så ska du se att du kan glömma gymmet. God Jul

Cecilia sa...

Anonym: Jag har prövat det, och det funkade inte för mig dessvärre.