onsdag, september 17, 2008

Sorry...

Sorry att jag inte skrivit några inlägg, eller att jag inte har besökt era bloggar på länge. Jag har inte mått så super... Har varit nära att gå in i den berömda vägen. Ja, endast fyra veckor efter semestern. Jag gillar ju verkligen mitt jobb, och vill ju verkligen göra mitt bästa hela tiden. Men med tre personers arbetsbörda blir det tufft. Kan aldrig släppa jobbet, tänker på det ständigt och kan aldrig varva ner. Men förra vecka så blev det för mycket, och jag var tvunngen att ta en titt på mig själv och min situation. Jobbet är ju faktiskt inte mitt liv! Inser att den enda som har så höga krav på mig är jag själv. Jag har fått övertidsförbud och börjat att inse att jag måste tagga ner. Det känns lite bättre, men jag är fortfarande fullproppad av stresshormon. Dock är jag på väg åt rätt håll!
Exempel på att jag inte varit mig själv fick jag i lördags när jag tog en titt i spegeln och insåg att min ögonbryn var helt igenvuxna, jag som alltid är så noga med dem. Så i måndags blev det besök på salong med brynplock och färgning. Nu ska jag bara se vad det är mer jag har försummat...

4 kommentarer:

Viveca sa...

Åh men! Ta hand om dig!! Viktigt!!!

Frida sa...

Åh, det låter inte bra det där. Hoppas du lyckas stressa ner lite. kram!

Annie - PD sa...

Ajaj, var rädd om dig!! :|

Cecilia sa...

Alla: Jag arbetar på det, vilket inte är så lätt...