söndag, juni 15, 2008

Min nya lägenhet!

Ja det blev inte roligare att jobba idag, så jag har fotograferat lägenheten som jag nu snart har bott i i två månader. Först ut är sovrummet, med röda gardiner och överkast samt en Marimekko tygtavla. Från sovrummet kommer man in i klädkammaren som faktiskt rymmer de flesta av mina kläder. Dock så får inte alla min skor plats, så det finns mer skor i lådor under sängen...Nästa rum är badrummet. Det som är mest underbart med detta rum är ju att det finns en tvättmaskin och en torktumlare, hur levde jag utan sådana?
Det tredje rummet är kök/vardagsrumet. Var rädd i början att det skulle bli trångt med soffan mitt på golvet, men nu gillar jag det verkligen!
Sist har vi ballkongen, med de sköna fällbara stolarna. Jag har även planterat en ros där ute, som kommer att slå ut vilken dag som helst. Jag älskar gula rosor!
I lägenheten finns även en hall och ett kontor/föråd, men de är inte riktigt färdiginredda ännu. Så det får ni vänta med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen! Vad fint du har det! =) Är avis på ditt fina badrum...

Linda K sa...

åh vad fint! :D

Frida sa...

Tjusigt!

Cecilia sa...

Nenny: Badrummet är underbart! :)

LindaK: Tackar!

Frida: Tack tack!