lördag, mars 08, 2008

Dålig period!

Är i en allmänt dålig period nu. Är ständigt trött, snark. Det är extremt mycket att göra på jobbet, och jag har inte fått grepp om vilka mina ny arbetsuppgifter är (vilket innebär att jag jobbar dubbelt så mycket som jag borde :( ). Inget är kul just nu... Men det är väl bara att låta tiden gå, för dessa perioder brukar ju gå över. Har i alla fall shoppat lite idag och det är ju kul! Det blev två toppar och en klänning från Benetton samt en klänning från HM. Jag handlade även flera stycken lite roligare strumpbyxor, som kan piffa upp de klänningar och kjolar jag redan äger.

4 kommentarer:

Linda K sa...

usch jobbigt med för mycket på jobbet, stressa inte sönder!

bilder på plagg jaaaaa! :D

Cecilia sa...

Linda K: Okej när batteriet i kamera är laddat så kommer bilder. :)

Frida sa...

Skönt att höra att lite shopping får dig lite piggare i alla fall.

kram och hoppas du kommer ur svackan snart!

Cecilia sa...

Frida: Ja shopping mår man ju alltid bättre av! Är nog på väg ut ur svacka så smått, och det känns skönt!