måndag, februari 18, 2008

Lagom Svensson. :)

Så hur orginell är jag?... Hittade detta test hos Agneta.

[X] Ditt efternamn slutar på -son
[X] Du känner någon som har samma förnamn som du
[X] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[X] I din familj är ni 2 barn; Jag och min syster alltså
[] Du bor i villa
[X] Du bor i en tätort
[] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla; Nej, jag är ju snart där...
[X] Dina föräldrar har gift sig
[] Din mamma är yngre än din pappa - fast bara sju månader; Hon är 2 år yngre
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[ ] Din familj har en Volvo
[X ] Din familj har en silvergrå eller röd bil; Jag har ju blå;) men mina föräldrar har silvergrå.
[X] Du har tillgång till Internet hemma
[X] Du har egen mobiltelefon
[X] Du har ett eget rum; Hela lägenheten är min:)
[X] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[X] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[ ] Du har varit i Grekland; Hmm dit borde jag åka.
[X] Du har varit på Öland minst 2 gånger
[X] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger; Oj vilka traumatiska barndomsminne jag har om detta.
[ ] Din familj har en husvagn
[X] Ingen av dina föräldrar röker
[X] Din pappa är lite lätt överviktig; Jo det ligger i familjen...
[X] Du idrottar flera dagar i veckan
[ ] Du har husdjur
[X] Du får månadspeng; Månadslön räknas väl?
[X] De flesta i din familj är blåögda
[ ] Du äter på Mc Donalds; Nej, men i nödfall blir det Burger King...
[X] Du följer Melodifestivalen; Jo, men inte så intensivt som förr.

Multiplicera antalet kryss med tre och få din procent.

Alltså 3 x 20 = 60%
Så jag är väl en lagom Svensson. :D

Inga kommentarer: