fredag, januari 25, 2008

Vågen visade...

Ja inte kul denna vecka heller för vågen visade +0,3 kg... Så den totala viktnedgången är nu 18,4 kg. Visst i de värsta cravingstunderna har jag gett vika och syndat, hemska cravings denna veckan. Men jag har ju trännat så bra sedan förra veckan. Ett combo pass (45 min BP och 45 min spinning), ett 60 min BP och igår 60 min power spinning. Och jag lovar det var verkligen power i spinningpasset igår, jag höll på att dö... Jaja jag kan ju inte ge upp så det är väl bara att kämpa vidare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet ju det att muskler väger mer än fett så du har säkert gått ner i fett och skaffat muskler :)Så du får se det positiva idet :)

Frida sa...

Såklart det är muskler du skaffat dig. Jag är verkligen imponerad av din träning!

Cecilia sa...

Beathe & Frida: Ja det måste vara muskler, eller hur...