onsdag, december 26, 2007

Uppföljningsshopping!

Läderhandeln i min hemstad Ystad ska läggas ner och har utförsäljning. Såklart så var jag ju tvunngen att gå dit och kolla nu när jag är på besök i Ystad över julen. Hittade då en så snygg ljus skinnväska (luktar väldigt gott) som hade kostat sååå mycket mer men som nu endast gjorde mig 600 kr fattigare. Kände mig mycket nöjd när jag lämnade affären! Men... Insåg då att jag inte hade några snygga stövlar som passade till väskan. Och så kan det ju inte fortsätta. Styrde min kos till skoaffären och hittade ett par ljusa skinnstövlar på 50% rea, vilket fynd! Men glädjen varade inte länge när jag insåg att min vinterjacka och min vinterkappa båda är gråa och inte alls passar till varken den nya väskan eller de nya stövlarna... Så det var ju en väldig tur att jag hittade en svartskepparkavaj på rean (den är snyggare i verkligheten än på bilden)!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka superfina fynd!
Förstår att du är nöjd.

Cecilia sa...

Mocca: Tack, jag är mycket nöjd!

Frida sa...

Duktigt shoppat!

Anonym sa...

Jag kom hit från Xarro.. God förtsättning till dig..

Anonym sa...

Förresten.. Jag gillar väska..

Cecilia sa...

Frida: Tack, är mycket nöjd själv!

Anki: God fortsättning själv.

Anonym sa...

Det där var fina grejer :)

Anonym sa...

najsa saker alltså - väskan är ju helt underbar!!!
Lyckad shopping helt klart!

Gott nytt år vill jag också passa på och önska dig :)

Cecilia sa...

Stina: Är mycket nöjd själv, tack.

Hedhehog-Sara: Jamen visst är väskan fantastisk, jag är kär i den! :)