söndag, november 25, 2007

Spa-helgen!!!

Kände att jag var tvunngen att skriva om min spahelg på Tylösandsspa. Det var en mycket skön helg! Vi var sju tjejer som tog bil upp till Halmstad för att skämma bort oss en helg, vilket vi gjorde helt rätt i! Vi testa Qi Gong och även ett vattengympapass, jag ville gå på spinning men det var fullbokat. Vi relaxade i bubbelpool, tog tropiska duschar m.m, Tylösand är ett stort spa som har mycket att erbjuda. På lördag kvällen var vi på vinprovning med sydamerikanska viner, de var goda viner! :) Vi fick även avnjuta en lyxig trerätterssup'e som var super. Jag kan inte klaga på något, ja kanske att det var så mycket folk på lördagen, det är verkligen ett ställe jag rekomenderar er att besöka!

2 kommentarer:

Annie - PD sa...

Låter helt underbart :) Måste åka dit!

Cecilia sa...

Annie-PD: Det rekomenderar jag verkligen!