torsdag, november 08, 2007

Dåliga mig...

Jag hoppade över spinning/corepasset igår, helt utan andledning. Min tränningskompis kunde inte gå men jag skulle ju dit ändå, men nej jag helt enkelt stannade hemma... Samtidigt så är jag så sugen på godis, pizza och allt annat onyttigt man kan tänka sig. Jag känner mig uppsväld, fet och en aning deprimerad utan anledning. Hmmm vad kan detta bero på?... Efter en titt i kalendern så jo det är PMS-dags igen... Så det är bara att kämpa emot med vetskapen att det går snart över. Tänk positivt Cecilia, positivt! Ska i alla fall spela badminton ikväll med några av grabbarna från jobbet, det ska bli kul jag har ju inte spelat på över 10 år. Tänk om jag är jättedålig... Nej tänk positivt Cecilia, positivt!!!

4 kommentarer:

Em Löfgren sa...

ååå badminton!! det är ju sjukt kul ju!! =)

Frida sa...

Man kan inte vara perfekt hela tiden! Hoppas badmintonen var kul!

yllet sa...

Ohh du kommer säkert få jordens träningsvärk i rumpa och baksida lår imorgon?? Det får alltid jag av badminton, oavsett hur mycket jag tränat innan. Det är de sk badminton-musklerna.. :)

Hoppas vägningen imorgon går bra!
Kram!

Cecilia sa...

Emeliscious: Det var skitkul!

Frida: Se näst nästa inlägg. :)

Yllet: Faktiskt ingen träningsvärk, men lite ont i ryggen men bara lite.