lördag, oktober 06, 2007

Klockan är tre...

... och jag har redan fått så mycket gjort! Jag började dagen med att springa en 5 km runda, sedan var det att snabba sig för klockan 10 hade jag tid hos frissan. Fick håret avklippt en rätt bra bit, färgade "underhåret" brunt och fick ljusa och bruna slinger på "överhåret". Jag är mycket nöjd!
Sedan var det att skynda hem och börja laga mat, jag ska ju ha gäster ikväll. Än så länge är för- och efterrätten klar, ska ta en lite paus innan jag ska ger mig på huvudrätten. Känns (för en gång skull) som jag är ute i bra tid inför kvällen. Hoppas det blir kul! Ha en bra lördagskväll alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är nyfiken på att få se din nya frisyr! Tror nog att du är så snygg! Hoppas middagen var trevlig (jag har sovit på soffan halva kvällen .)

yllet sa...

Hoppas du hade skoj igår kväll! Själv kollade jag Heroes och gick sen och lade mig vid tio, halv elva.. :)

Kram!

Cecilia sa...

Katharina: Ja du får se på fredag!

Yllet: Heroes hade jag redan avklarat innan i veckan.