måndag, september 24, 2007

En effektiv söndag!

Ja efter en något slö lördag på stan, med endast "tråkshopping" av saker från apoteket, nagelvård från Åhlens och ja okej en topp från Gina också som var rätt kul så hade jag en extremt hektisk söndag. Började morgonen med en två timmar powerwalk med en kompis, blev REJÄLT svettig! Sedan åt jag lunch följt av en rätt stor handling på Coop. När jag kom hem så sydde jag in lite kläder, alltid lika kul! Sedan började min tvätttid och under tiden jag tvättade så passade jag på att storstäda. Jag hann även med att laga två olika sorts maträtter och fick 10 extra matlåder i frysen. :) Va klar med allt detta klockan 21 och då hoppade jag i badet och hade en liten mini-spa, för det tyckte jag att jag var värd! Så man kan ju säga att jag gjorde det mesta av söndagen, är dock lite trött idag...

6 kommentarer:

Unknown sa...

Nu har du börjat bli som jag på söndagar, även om jag måste säga att du är mycket effektivare än vad jag brukar vara... Jag brukar inte hinna hälften av det där...

yllet sa...

Duktigt! Själv uhm. Spolade jag i toaletten medans min sambo läste av vattenmätaren för att se om det hände ngt. Inte så pjåkigt va..?

Anonym sa...

oooooooooooooh 2 timmar powerwalk!! bra jobbat!!

Cecilia sa...

Katharina: Jo jag var effektiv, men bör säga att det kommer inte vara likadant varje söndag...

Yllet: Det är viktigt att sköta om hemmet vad man än gör! ;)

Emelie: Det var med en kompis, och när man snacka och går så springer tiden bara iväg! :)

Frida sa...

wow, superduktigt!

Cecilia sa...

Frida: Och så skönt att ha allt gjort!