söndag, september 09, 2007

Mycket trevlig helg!

I fredags var jag och hämtade min väninna på stationen, och kvällen bestod av mycket snack och vindrickande. På lördagen sov vi ut (det behövde jag efter min första vecka) och sedan gick vi lite på stan. För mig blev det bara inköp av basgrejer, som bh, trosor och leggings. Kvällen spenderade vi på en bar öldrickandes medans vi tittade på fotbollsmatchen (jag har ju inte TV3). Idag har vi tagit en Öresundrunt-runda. Vi åkte till Louisiana museumet och kollade in Richard Avedons fotoutställning, den var bra men kanske lite deppig. Vi fikade såklart där, Louisiana ligger ju så underbart vid havet och värdet var ju perfekt idag. I museumshoppen hittade jag en Tamara Lempicka plansch, som jag länge har letat efter, den ska inramas och hängas upp i sovrummet! Passade även på att köpa en bok om henne. Så allt som allt har det varit en mycket bra helg! Nu ska jag dock krypa till sängs, det är ju till att kliva upp klockan sex imorgonbitti...

Inga kommentarer: