lördag, september 29, 2007

Kung i baren...

... eller som mina vänner hade komponerat till min disputation (melodi Diggi-Loo Diggi-Ley") "Tänk dig en löning, snabbt den försvinner...".
Ja i veckan var det ju min första löning, och jag får väl erkänna att det har blivit en hel del inköp... Bland höjdpunkterna var en ljusgrå kappa med snygg sömn under brösten, ett par snygga svarta stövlar samt ett par grå boots. Trodde på allvar att jag skulle spara massa pengar, men det får bli nästa månad...

7 kommentarer:

Anonym sa...

snygga grejor, och det är ju trist att spara :)

Frida sa...

Klart att du ska fira din första lön på länge med lite shopping! Det är du värd!

Cecilia sa...

Hedgehog-Sara: Tack och ja spara är inte alls så kul som att shoppa... :)

Frida: Men visst är jag värd lite slösning så här första lönen! :P

Anonym sa...

Stövlarna var förresten himla snygga, och verkar ha lagom hög klack - var har du köpt dem?

Cecilia sa...

Hedgehog-Sara: Klacken är perfekt höjd, ingen smärta alls. Vågar knappt skriva var jag har köpt dem... Nämligen på Bo Olsson i Tomelilla, en affär som är snäppet högre än GeKås i Ullared...

Mie sa...

Sååå snyggt! Grått är verkligen höstfräscht:)

Cecilia sa...

Mie: Tack! Och jag gillar också grått, speciellt på hösten.