söndag, augusti 26, 2007

Mycket gjort!

Friidrotts-VM är mycket bra, för jag fått så mycket annat gjort! Det blir ju lite pauser här och där, och då har jag passat på att: städa lite, sorterar i badrumsskåpet, laga matlåder som blir bra när jag börjar jobba och en skön ansiktsbehandling! Och jag har faktiskt sett all friidrott under dagen, jag skipade dock denna natten. Hmmm kanske ska jag putsa fönsterna också...

Update I: Fönsterna i sovrummet är putsade! T.o.m det övre fönstret som inte går att öppna, så jag var tvunngen att halvt hänga utifrån fönstret för att putsa det på utsidan. Inte så jättekul när man bor på fjärde våningen...

Update II: De andra fönsterna får bli någon annan dag nästa vecka, det sänds ju inte friidrott på TV nu. ;)

2 kommentarer:

Frida sa...

Duktigt! Och tänk så många kalorier man bränner när man putsar fönster!!

Cecilia sa...

Frida: Tänkte inte på det; ytterligare ett plus då! :P