söndag, juni 10, 2007

Veckoredovisning...

Okej motionen är jag nöjd med! Det har blivit 100 minuter mer än planerat. Men det är inte ens lönt att diskutera hur min mathållning har varit denna vecka, ett sammanfattande ord skulle vara misslyckande... Trodde att det skulle vara lättare att vara nyttig när sommaren kom, men ack så var det inte... Jag har dock ätit Frukt & Grönt varje dag, men det är ju en klen tröst. Men imorgon är en annan dag/vecka!
Så då kommer veckomålen för nästa vecka:
  • [0/7] Inget godis
  • [0/7] Inga kakor
  • [0/360] 360 minuter motion
  • [0/7] Frukt & grönt varje dag
Frukt & grönt varje dag såklart! Denna veckan så ska det verkligen vara inget godis och inga kakor, en vecka måste jag väl kunna klara av! Och som vanligt 360 minuter motion! En helt vanlig ordentlig vecka alltså! Så det är bara att kämpa vidare!

5 kommentarer:

yllet sa...

Hej! Du har ju motionerat så mycket så det ska väl gå bra ändå! Chips till trots! ;)
Jag har flyttat in på http://ylletfilosoferar.blogspot.com/ nu, för det andra stället bara ligger nere jämt! Grr.

Kram!

Cecilia sa...

Yllet: Visst jag motionerar mycket, men det är frustrerande att stå still i vikt... Ja det har varit svårt att komma in på din blogg ibland, trodde det var mitt fel...

Anonym sa...

Protein, kött, ägg är bra, man blir inte hungrig..

Cecilia sa...

Hannele: Jag håller helt med! Jag äter ägg till frukost varje dag och det gör att jag är mätt länge. Äter även kött minst en gång per dag.

Anonym sa...

Vilken viktnedgång, grattis! :-)