torsdag, maj 24, 2007

Svettband!

När jag springer så svettas jag enormt (kanske mer information än du ville vet, men så är det) och när det rinner ner i ögonen så gör det ju så ont. Använde idag ett svettband runt vristen, som jag köpte vid Åhus beachhandboll i fjor (min systerson spelade där). Det var jättebra och jag undrar varför jag inte använt ett sådant innan?... Då kom jag på det... Jag tyckte att det var urtufft med svettband när Björn Borg spelade tennis, men när han la av så blev det ju så ocoolt. Är nu så pass gammal att jag inte bryr mig så mycket om vad som är ocoolt, så imorgon ska jag inhandla svettband (har ju bara ett i rött)! Och jag ska även kolla in bikinis! Jag har ju egentligen inga pengar förrän nästa vecka, men min mamma ska ju med på shoppingturen imorgon så vi får se vad som händer... :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svettband är coolt!
Mer svettband till folket ;)

btw: Vad fint du har gjort på din blogg! Gillar det där fotot på dig, du ser verkligen glad och postiv ut på det :)

Cecilia sa...

Mocca: Jag bara instämmer; Mer svettband till folket!!

Tack, kände att det var dags att piffa till det lite här. Och jo jag är både glad, positiv och faktiskt en aning på lyset på det fotot! :D