tisdag, april 17, 2007

Uppsala kära Uppsala!

Hade en väldigt kul helg i Uppsala. Fredagen bestod av spiköl (sådant man har när ens avhandling har blivit tryckt) och jag träffade mina gamla kolleger. Lördagen sovs det länge sedan fikades det och jag träffade min kompisar, för att gå på en kul 30-årsfest på kvällen. Såg då ut som till höger, men plus ett par snygga högklackade skor och minus underlig min (håret ingen höjdare heller...). Söndagen spenderades ut i det fina vädret med mera fika och grillning på kvällen. Med andra ord en underbar helg. La också "märke till en intressant" snubbe... Kul att veta att jag inte har helt dött känslomässigt. Hmmm ska ju till Uppsala igen den 4 maj, vem vet vem vet! Men hoppas inte för mycket jag är enormt feg...

Update: Note till mig själv; håll in magen vid fotosituationer!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en kanonhelg! Och vad spännande med den där "snubben".
Är det en flirt på gång månne ;)

Fin du var i det där!

Jag tycker inte att du ska tänka på att dra in magen, när du tar kort. Jag hade inte ens tänkt tanken om du inte hade lagt den där : note bredvid.
;)

Cecilia sa...

Mocca: Kanhända att det är en flirt på G...
Tack, jag är så glad jag kan ha den här outfiten på mig nu.
Efter att ha växt upp i en överviktig familj, så är det inpräntat i hjärnan att dra in magen när fotos ska tas :(

Anonym sa...

Dött känslomässigt, hi, hi. Ja det var ju tur att du träffade denna snubbe så du fick det bekräftat =)

Vad fin du är på kortet.

Cecilia sa...

Therese: Det var ett tag sedan sist... Tack, är så glad att jag kommer i de kläderna!