fredag, mars 09, 2007

Besök på brädgården!

Har precis kommit hem efter att ha besökt en brädgård. Ska köpa stavlist (vet nu att det heter så) för att göra en ram att spänna Marimekko tyget på. Behöver även en list till en ram till min "OS-tavla" som har så konstiga mått så det inte finns några att köpa. Detta hade de också fina här. Är förvånad hur billigt det är, och jag gillar ju att snikra lite själv! Behöver dock komma tillbaka när takfästena (så heter det bombis inte) är fastsatta på bilen, antagligen måndag.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh så kul att få ordning på grejerna!
Ser att du läser Svinalängorna. Är mycket nyfiken på den boken... funderar på att köpa den på rean nu. Måste verkligen sätta igång med nöjesläsandet, har ju mest blivit det skolan har tvingat en till de senaste åren (iförsig en hel del kul då jag har läst svenska). Vill läsa Ronnie Sandahls bok "vi som aldrig sa hora" som kom ut igår. Men det får väl bli till sommaren eller något.

Ja, som du säger; man får passa på att unna sig lite och ha kul när man är student. Jag har insett att jag har unnat mig väldigt lite på sistonde, så nu ska jag ta igen allt... Köpa härliga hudgrejer, gå ut och festa med vänner o.s.v. Man måste ju passa på att leva fast att man är student ;-)

Ha nu en härlig helg!
Stor kram!

Cecilia sa...

Jag har inte läst så mycket i "Svinalängorna" ännu. Jag rapporterar när jag läste den klart. Ska kolla upp Ronnie Sandahls bok som du nämner den kanske är något. Och ja roa dig när du är student, fast man inte märker det så är det då man har tid att göra det. Att gå ut på en veckodag är ju inte konstigt då :)