måndag, februari 19, 2007

Återbesök hos VV...

Ja då är det måndag och jag är frisk, så jag har varit på Vikt Väktarna. Jag hade gått upp 0,2 kg, men jag tycker det är helt ok. Jag hade slarvhelgen i Uppsala, och förra veckan var en slarvvecka med lite tycka synd om mig själv... Så +0,2 kg är ju då ett bra resultat! Den total viktnedgång är nu 13,6 kg, på 21 veckor. Jag har då 7,0 kg kvar till mitt delmål som ska vara nått den 22 maj. Detta betyder att jag är 0,5 kg efter den planerade viktminskningen på o,5 kg per vecka. Ingen katastrof, men nu får jag skärpa mig och bruka allvar!

10 kommentarer:

Linda K sa...

önskar att jag också ska kunna vara lite duktig framöver... :)

Cecilia sa...

Ja det är bara att bestämma sig... Dock så är det svårt att bestämma att bestämma sig... :)

Anonym sa...

Grymt jobbat tjejen -det är låååångt kvar till maj ;)

Cecilia sa...

Tack, men jag vet inte hur bra jag har varit, men nu så!...

Malin sa...

Det var ju inte så illa den här veckan!
Jättebra jobbat hittills med negången - nu tuffar vi vidare i våra viktresor.
Kram

Cecilia sa...

Ja inte så hemskt; tack så mycket. Det är bara att fortsätta!

Hanna sa...

Heeeej =)

Märkte att jag inte hade varit här på ett tag *dumma mig*

Va synd att du hade gått upp, men 0.2 kg är ju inget (en fis eller två kanske ;))

Ha en supertrevlig helg!

Kram Hanna

Cecilia sa...

Ja 0,2 kg är inget. Det är bara att kämpa vidare. Ha en bra helg du också, och lycka till idag.

Anonym sa...

Imponerande...jag ska sätta igång själv nu...

Cecilia sa...

Tack! Lycka till, det är svårast i början sedan blir det enklare.