söndag, februari 25, 2007

Som sagt; hatar snö!

Varför skulle all denna snö komma (över en halv meter)? Nu är det ju plus grader och regnar, och allt är bara slask... Nu hoppas jag bara att det blir mycket varmt och mycket regn så att all snö försvinner fort!

Update: Ni ska dock inte tro att det dåliga vädret ska hindra mig från att ta en promenad. Så nu ska jag ge mig ut (det har dock slutet regna) och blaska omkring...

Update2: Okej det var nästan lite för hurtigt. En promenad i en timme och en kvart i ösregn och snöblask, är inte så skönt... Men trots att jag fortfarande fryser så känner jag mig lite stolt att jag kom ut.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är rätt... låt inte vädret hindra dig

Cecilia sa...

Nä det är inte så enkelt att knäcka min beslutsamhet att regelbundet röra på mig.:)

Anonym sa...

Duktigt!! Du ser, du har ju disciplin!!

Cecilia sa...

Okejdå, ibland har jag diciplin...;D Tack!