torsdag, februari 22, 2007

Snälla gudar över vädret...

Jag ska in till Malmö imorgon för en intresse-intervju på ett rekryteringsföretag. Ja det är meningen att jag ska det, men det återstår ju och se hur vädret uppför sig, om det går några tåg alls... Så nu ber jag till de gudar/gud/gudinnor/gudinna som har hand om vädret: "Låt det sluta snöa och blåsa; snälla"

Update: Nej, de var inte på min sida... Tågen inställda imorse. Det snöar inte men tydligen så blåser snö in på tågväxlarna, och gör så att de inte fungerar. Har fått intresse-intervjuen ombokat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kommer iväg på intresseintervjun! Snart dags att flytta? :)

/Yllet

Cecilia sa...

Det blev inget idag nej. Flytten sker om lite mer än två veckor, så innan dess är jag beroende av tågen.

Anonym sa...

Vilken tur att den gick att flytta fram :)

Cecilia sa...

Ja det var mycket tur. Tydligen var det rätt många som hade blivit insöade.