torsdag, januari 25, 2007

Usch!

Tack vare Claes så upptäckte jag att det hade smygts in en porrlänk via mitt senaste kommentarer skript. Inte alls kul, jag har haft den där länge också... Usch hoppas ingen lurats in där, förlåt i så fall. Och ett stort tack Claes för du hittade den!

Update: Visade sig att "FARRAGO RECENT COMMENTS HACK" inte finns längre utan det nu är en porrlänk...

Update2: Efter att ha updaterat min template så letar jag nu efter en recent comments som fungerar, den jag har nu är inte snygg. Några förslag?

2 kommentarer:

Claes sa...

Men du Cecilia... Kunde du inte bara tagit bort själva länken istället för hela skriptet?

Själv löste jag det på samma sätt som du tror jag (matar in mitt eget kommentarflöde). Håller med om att det inte är så snyggt dock.

Cecilia sa...

Jag försökte det, men jag får inte in det gamla skriptet i de nya templatet med widgets. Satt ett par timmar igår för att försöka lära mig hur det fungerar, men än så har jag inte lyckats. Nu har jag någon annans widget som jag inte gillar... Får leta vidare och försöka förstå...

Om man använder classic är det ju bara att ta bort länken. Så mycket fattade jag...