måndag, januari 01, 2007

Öresundsbron avstängd...

Innan jul så tog jag en tripp över Öresundsbron, och då passade jag på att anmäla mig till brons SMS service. Detta vissade sig vara ett misstag av mig! Två nätter i rad har jag fått minst 5 SMS per natt, som jag har blivit väckt av... Försökte avanmäla det, men då var brons hemsida nere... Jag har precis nu avanmält tjänsten, hoppas att det funkar...
Måste dock säga att det är en bra tjänst, men den är inte nödvändig för mig som åker över Öresundsbron kanske tre gånger per år.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena. Jag får också superjobbiga SMS från Öresundsbron. Hur lyckades du avanmäla dig?? Jag har försökt SMSa tillbaka, vilket inte gick.... Tacksam för svar!!! /Axel

axel.thunborg@komfast.se

Anonym sa...

jag kan inte annat än hålla med, hur fawn lyckades du avanmäla dig? :P

Tacksam för svar jag med ^^
Fredrik

opticorp@gmail.com

Anonym sa...

Hej alla! Jag får också jobbiga SMS från Öresundsbron etc. Hur gör man för att avanmäla sig?!?!? tacksam för svar på min mail...

MVH / Stefan

fu.bad@hotmail.com

Anonym sa...

Hej alla! Jag får också jobbiga SMS från Öresundsbron etc. Hur gör man för att avanmäla sig?!?!? tacksam för svar på min mail...

Flytdunk@hotmail.com

Anonym sa...

Hej igen har presic avanmält mig på SMS tjänsten & får ju se om det kommer mera eller inte kolla in detta & AVANMÄL DIG. från Skitjobbiga SMS..

http://osb.oeresundsbron.dk/sms/?lang=46

mvh. Dunken

Anonym sa...

Tack Dunken!

Gaaah vad jobbigt när dom där sms'n kom hela tiden, jag hade inte ens anmält mitt nr.. :S
Dom kom ju hela tiden.. (5 st från 22:14 igår till 06:24 idag). Hoppas jag slipper dom i fortsättningen.. xD

Mvh. Sara

Anonym sa...

Även jag drabbades av denna sk. tjänst som ju snarast är att jämföra vid influensa. Eftersom jag inte har bil & bor i en helt annan del av landet så måste någon ha tyckt att jag verkade lite ensam & därmed ville glädja mig med sms dygnet runt. Nu är iaf tjänsten borttagen tack vare Dunken (du är en ängel!!!) & jag trivs enormt bra med volymen på igen på mobilen - OCH med att vara ensam ;)...

MVH/Nakenfisen!

MVH/