söndag, januari 07, 2007

Missade chansen...

Ajajaja jag missade att testa det nya Marabou daim under min "juluppehållpaus"... Jag som har varit så sugen på att testa det ända sedan det lanserades. Nu får jag vänta till nästa "uppehåll" när det nu ska vara... Behöver jag säga att jag är jättesugen på choklad just nu. Snälla kan inte någon säga att det inte alls är gott.



Update:
Fyller år på långfredagen i år, tänkte att det kunde ju vara ett bra tillfälle att ha ett lite uppehåll. Och de lär ju inte sluta tillverka Marabou daim. Så det är bara att bita ihop och äta lite frukt. Frukt är ju GOTT!

6 kommentarer:

Jessica sa...

Ja usch! Man mår ju bara dåligt av choklad!! Fy fy! Det är ääääckligt, hemkst och.. och... alldeles underbart. ;-)

Nej men tänk på alla andra bra alternativ som finns. Kanske kan du göra dig en kopp varm choklad gjort på lättmjölk, kakao och fruktsocker... Smarrigt värre! Speciellt om man har tillgång till en mjölkskummare.

Kram på dig!

Cecilia sa...

Tack för tipset! Måste pröva det någon gång, ikväll blev det en fruktsallad mycket gott. Men jag var ju nyfiken på detta chokladet, och väntade till julen för att jag skulle testa det.

Jessica sa...

Du kanske får ta en bit under en lördag som en belöning någon vecka när du varit extra duktig? Bara man kan låta bli hela kakan då :-D

Tack, uppsatsen är inlämnad i ett första utkast.. men den är inte klar än. Skulle ha skrivit på den dag, men jag förstår inte vart dagen har tagit vägen. Får se vad som sägs på handledningen imorgon.

Ha en fin kväll!
Kram!

Cecilia sa...

Va bra med uppsatsen, jag gissar att det värsta är över.

Anonym sa...

c, jag smakade den där dajmchokladen över jul. tycker personligen inte det var såå mycket att hurra för. och du, om du är supersugen på choklad, kan du inte göra som jag och göra varm choklad eller kall choklad? ibland slår jag till och med till med en banan-choklad-milk shake gjord på mosade bananer, lättmjölk, sötningsmedel och kakao. det brukar minska suget!!

Cecilia sa...

Bra att du inte tyckte att den var jättegod. Banan-choklad-milkshake lat jättegod, den ska jag pröva!