söndag, januari 14, 2007

Läs paus

Har haft en ofrivillig läspaus pga ingen belysning vid min säng (ja jag vet dålig ursäkt men så är det). Nu är i alla fall det fixat och jag har precis börjat läsa Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor". Jag har höga förväntningar på den för alla har lovprisat den så. Jag har även precis beställt Susanna Alakoskis "Svinalängorna", måste ju läsa en bok som handlar om Ystad och har får Augustpriset. Så nu är det bara att krypa till sängs och läsa, mmmm låter mycket skönt!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej igen =)

Måste säga att det är mitt favvosätt att fördriva tid åxå =) Berätta vad du tyckte om Stieg Larssons bok, för den har jag åxå funderat på att läsa!

Ha en underbar dag!

Kram Hanna

Cecilia sa...

Jag ska hålla dig updaterad. Blev inte så mycket läst igår med tanke på att jag somnade med boken i handen...