onsdag, januari 24, 2007

Chilli line!

Sitter och fantiserar om inköp till den nya lägenheten; vill ha en espressomaskin.

Och jag vill ha den i OBH nordicas Chilli line, för det har jag ju redan följande produkter i:

Jag gillar dem starkt, tycker att de är jättefina. Kaffebryggaren gör mycket gott kaffe, rosten kan mer saker än att rosta bröd och vattenkokaren är en vanlig vattenkokare men snygg!








I Danmark (tydligen inte i Sverige) kan man även köpa denna hushållsvåg som jag inte skulle ha något emot att äga:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt snyggt och det måste vara roligt och kännas lite vardagslyxigt att ha allt i samma serie!

Anonym sa...

Du kan få testa den snart om du vill. Fast den är bra tycker jag.

Cecilia sa...

Mocca: Det känns verkligen lyxigt att se det röda som lyser upp köket, och det är ju inte dyrare än något annat.

Katharina: Jag ser fram emot en lyxig latte.