torsdag, januari 04, 2007

Bio blev av!

Igår kväll blev det av att jag gick och såg The Holiday. Den var en riktig "feel good" film, mycket bra! Scary nog så kände jag igen mig i Kate Winslets rollkaraktär, är patetisk och vet om det... För övrigt med risk att få en fjortis stämpel, så måste jag tillägga att Jude Law var superläcker som en bokförläggare och ensamstående pappa. Ja jag vet nästan för mycket men men det bryr jag mig inte om han var ju så fin...
För övrigt så fick jag äta upp att jag klagade på Uppsala, visst var ordinarie priset billigare i Ystad men det gick ju inte få 50% rabatt. Så istället för att betala 45 kr fick jag betala 80 kr, inte hela världen men där fick jag för att jag hade klagat.

7 kommentarer:

Hanna sa...

Hej vännen!

Tack för dom snälla kommentarerna, jag har väldigt svårt att se skillnad på mig själv (pucko I know) men i alla fall...

Du det var inte mkt plus för din del, det tar du snart igen, tror att det är betydligt mer för mig... ska ju upp på vågen imon, håll tummarna!

Tack för stödet min vän, bloggar ny vikt imon!

Kram Hanna

Jessica sa...

Haha så kan det gå :-P

Ja, funderar skarpt på vilka sju vänner jag ska bjuda hem för att prova cheesecake-glassen när jag väl har gjort den *ler*
Du är hjärtligt välkommen om du har vägarna förbi Jönköping.

Ja, nu kör vi gärnet! *ler*
Ha det så fint!

Cecilia sa...

Hanna: Jag förstår vad du menar, jag ser inte alls att jag har tappat över 10 kg. Men tro mig det syns VERKLIGEN på dig! Håller tummarna för dig imorgon.

Jessica: Tack för inbjudan, men Jönköping ligger för många mil bort... Nu ska vi tappa kilo!

Anonym sa...

Jag kände precis likadant som du när jag hade sett The Holiday! ^^,

Cecilia sa...

Visst, eller förresten menar du patetisk som jag eller som en fjortis som jag (över Jude law alltså). Ja ja det kvittar ju.

Anonym sa...

Vi är många som blir som fjortisar när vi ser romantiska filmer, särskilt om de innehåller Jude. Han är Divine.

Cecilia sa...

Visst är han, och jag tror det är nyttigt att bli fjortis lite då och då...