fredag, januari 19, 2007

All hjälp jag kan få...

Det kommer krävas mycket för att få mig till en frekvent joggare, så jag behöver all hjälp jag kan få. Så idag investerade jag i ett par nya joggingskor; ett par svarta (med reflexer upptäckte jag vid fotograferingen) adidas, modell supernova. De känns bra, har prövat dem på en nästan timmes promenad ikväll. De får komma ut på en joggingtur på söndag, hoppas jag inte får för hemska skoskav... När jag ändå var nere i stan så slank jag in på Lindex och hittade följande blå tröja som kommer bli fin fin till ett par jeans. Den passar bra till mina ögon, det blåa kommer fram från mina melerade ögon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Toppen ser jättefin ut! Och skorna verkar bekväma, behöver också investera i ett par bra skor...första steget är kanske att ta sig ut till en affär...

Ha en trevlig helg
kram

Cecilia sa...

Tack, jag är nöjd med skorna. Hoppas vädret blir bättre imorgon så jag kan ut och jogga. Ta ett steg i taget, affären finns ju kvar därute.

Ha en trevlig helg själv.
Kram