fredag, december 08, 2006

Begått en jättesynd...

Jag har gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra, jag har slängt kanske så många som 20 par skor. Ja jag skrev rätt jag har slängt skor, ånger slår till nu... men nöden har ingen lag jag kan inte ha så mycket med mig i flytten imorgon, och så var det skor jag aldrig använde eller som var lite sönder. Men ändå så trodde jag aldrig att jag skulle slänga skor, jag älskar ju skor... Okej det är inte så att jag inte har några skor kvar, 50-70 par ligger fint nerpackade i olika väskor.

Är lite nervös inför morgondagen, kommer allt få plats jag har ju så mycket prylar hoppas hoppas. Min snälle far har kört hit från Skåne för att hjälpa mig med alla mina saker, jag har tur som har en sådan snäll far.

Nästa gång så bloggar jag från sydligare bredgrader, nämligen Ystad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gick ju snabbt och bra att lasta ut allting (helt klart över förväntan), hoppas det går lika lätt (nåja, någorlunda) att få in det där nere i Sydlandet.

Cecilia sa...

Ja det gick mycket bra, TACK så jättemycket för hjälpen. Urlastningen i Ystad var ok, allt är dock i en enda röra men men. Det jobbigaste var att det tog nästan 12 timmar att köra hit...

Anonym sa...

Wow. Så många skor! Själv äger jag kanske 10 par, av vilka jag endast kan ha på mig typ 5 par. Jag ligger efter på skofronten, det är ett som är säkert. Grattis till flytten, känns det bra?

Cecilia sa...

Jo jag har en hel del skor, älskar skor. Det känns väldigt bra med flytten just nu, saknar min lägenhet lite men det är ok.