torsdag, december 21, 2006

Angående VV!

Trots jag har varit väldigt upptagen så har jag varit på mina Vikit Väktare möten. Vecka 50 gick jag upp 1,4 kg, det var vääääldigt tråkigt. Fast det var inte så oväntat med tanke på all färdigmat jag åt under flyttningen.
Denna veckan så gick jag i alla fall ner 0,8 kg, en del av det jag gick upp förra veckan. Så jag är inte jättedeppig utan är peppad att fortsätta, min totala nergång är nu 11,8 kg, på tretton veckor! Det var roligare när jag hade ett snitt på 1 kg i veckan...

Jag har nu köpt ett gymkort och jobbar hårt på att stärka min rygg och att bränna övervikt. Det är faktiskt riktgt kul! Jag har fått ett riktigt bra program, med genomgång två gånger med hjälp av en instruktör så att jag gör övningarna rätt.

Den stora utmaningen nu är julen och nyår. Jag ska ta i alla fall julafton ledigt, och äta vad jag vill. De andra dagarna får jag se hur jag gör, ska i alla fall tränna och prommenra mycket!

Inga kommentarer: