tisdag, november 07, 2006

Återbesök hos VV!

Ja idag var det dags igen att knalla och väga mig på Vikt Väktarna. Trodde inte att det skulle gå så bra denna gången med tanke på att jag gick ner så mycket förra veckan, men så fel jag hade... Jag hade nämligen gått ner 1,2 kg denna gången.

Jag har nu gått ner totalt 7,4 kg på sju veckor. Jag är jättenöjd och sporrad att fortsätta.

Mitt drömmål nu är att till jul ha gått ner 12.3kg, då passerar jag den första av mina magiska gränser på vägen ner till min målvikt. Jag vet att det är ett uppnåligt mål om jag kämpar på riktigt mycket, men jag får se jag ska ju faktiskt kunna leva vanligt också.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Grattis till minuset!!
Haha jaa man får nog ändå se det positivt med byxor som trillar av :-)
Ha en fin onsdag!

Cecilia sa...

Ja det har du rätt i, det finns ju så mycket snyggt därute som bara väntar på att hamna på mig, och dig också såklart!