onsdag, november 08, 2006

Älskar skor!?!?

Jag älskar skor, drömmer om skor, det finns inget roligare (nästan i alla fall) än att komma hem med ett eller fler par av skor. Men men... Jag hatar att handla vinterskor!! Jag vet inte riktigt vad det är, men att köpa ett par skor som ska vara varma, praktiska och passa till det mesta och som dessutom vanligtvis är väldigt dyra är inte kul. Okej det kan ju även ha något att göra med att jag hatar vintern. Men jag är rätt nöjd med mitt senaste vintersko inköp nu i helgen. De är i skinn (jag kommer inte att bli blött), de är fodrade med ludd (jag kommer inte att frysa), de har en klack som inte känns men ser snyggt ut. Slutligen så var det inte så dyra heller så om jag hittar ett annat par så kan jag utan att överskrida min vinterskobudget köpa ett par till. Detta känns som ett bra komplement till de inte så varma med snygga kängor och stövlar som redan finns i min skogardrob.

Inga kommentarer: