måndag, november 13, 2006

Hmmm...

Var och simmade idag med siktet på 1000 m som jag brukar simma, men det blev 1500 m. Detta är jag både glad och ledsen över. Glad för att det gick enkelt och jag känner att jag har föbättrat min kondis avsevärt. Ledsen, för orsaken att jag simmade så långt är för att jag inte vill gå upp ur bassängen efter 1000 m för det stod någon vältränad snubbe som jag inte ville gå förbi. Det är inte så att jag tyckte att han var snygg eller så utan att jag inte ville skämas för att jag inte är det. Jag trodde jag hade kommit över sådant, jag gillar ju mig själv...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fast å andra sidan om du inte var trött så var det väl okej att simma 500 extra?

Cecilia sa...

Ja det var helt ok att simma 500m extra, det var t.o.m bra. Men jag trodde att jag hade kommit över att bry mig om sådana här saker. Tyckte att jag nu när jag passerat 30 gränsen var fri från sådant här. Och i fortsättningen så blir det nog 1500 m för det orkar jag ju nu.

Anonym sa...

Man kommer aldrig över sådant, jag är skenerad varje gång jag skall gå på gymmet och pojkarna tittar på mig. Suck!

Cecilia sa...

Okej det är väl nog så...