torsdag, oktober 26, 2006

Min dröm...

Min dröm är; ja inte en Mulberry väska (fast man kunde tro det) och inte heller en lyxig bil (fast jag letar efter en bil). Nä vad jag just nu drömmer om är att komma ner i en vanlig klädstorlek, typ 46 eller 44. Jag är just storlek 48 och måste handla de flesta kläderna på tjockis avdelningarna. Det är ju bra att de avdelningarna finns, men jag vill ju ha "vanliga" kläder inte tunikor och andra jättekläder (okej det finns vissa snygga kläder där, men inte många). Det låter kanske banalt, men det är smärtsamt att gå och se alla dessa fina kläder som jag inte kan ha, senast var i går på Åhlens och Wera kollektioen, såååå mycket jag ville ha. Nu börjar jag dock se ljuset och det är en så bra motivation till att äta rätt och motionera mycket. Ja jag vet det är ett i-lands problem men så här känner faktiskt jag...

2 kommentarer:

Linda K sa...

bra jobbat! :)

Cecilia sa...

En gör så gott en kan...