lördag, september 30, 2006

Fynd shopping!

Befann mig nere i stan för en snabb titt, efter att fikat med vännerna. Skulle dock bara bli lite fönstershopping...


Först så hittade jag detta Snö-armband på jätterea typ 70%. Det kunde jag ju inte motstå, det kallade ju på mig, kommer bli så snyggt på mig!




Sedan så upptäckte jag att Uppsala har fått en väldigt stor Scorett affär. De hade 20% premiärs rabatt, och sedan någon sportsko rabatt. Så dessa skor för 399 kr kostade bara 239 kr, och jag hade kvar ett 200 kr presentkort. Så dessa skor tog endast 39 kr ur min börs.

Så fast jag egentligen inte skulle shoppa alls nu på ett tag, så är jag väldigt nöjd med mina inköp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilka snygga, både halsband och skor! Kunde varit mina egna fynd =)

Cecilia sa...

Tack; är väldigt nöjd!