fredag, september 15, 2006

Drömjobb!

Har precis ansökt om ett jobb jag veeerkligen vill ha.
Jag stämde precis in på den person de sökte plus att jag hade lite extra utbildning inom rätt område. Detta var inget problem (kan vara det ibland) utan tvärtom det var bra. Hur vet jag det? Jo jag ringde dit innan jag skickade in ansökan och ställde bra frågor, som jag redan i och för sig visste svaret på . Men man ska ju ringa eller hur..??? Jag vet inte riktigt varför man ska ringa men alla säger ju att man ska det, så jag gjorde det.
Nu är det bara att hoppas att de ser hur bra jag passar för detta jobbet.
Jag tycker nämligen verkligen inte om att gå hemma och inte ha något att göra. Jag har kommit i något semi-apatiskt tillstånd vilket jag inte gillar.

2 kommentarer:

Lucas and Katarina sa...

keeping our fingers crossed, dahling

Cecilia sa...

Tack! Jag hoppas verkligen på detta.