tisdag, augusti 29, 2006

Litet men mycket smärtsamt!

På bröllopet i lördags svansade jag runt i ett par bruna högklackade skor, fina och jag har använt dem förrut. Jag kände att de gjorde lite ont men det var ju fest så jag förträngde smärtan. När jag tog av mig skorna hade jag en blåsa på vänstra lilltån som var dubbelt så stor som tån, men det har man ju haft förrut så jag tänkte inte mer på det.
Det är nu tisdag och jag har mest strosat runt utan skor sedan dess men bestämde mig att jag inte bara kan fördriva tiden i lägenheten så det skulle bli en joggingtur. Det var helt omöjligt att få på sig löparskorna, så det fick bli ett par större gympadojor och powerwalk istället. Men där trodde jag fel jag haltade istället runt i sakta gemak i drygt en timme (skulle inte falla mig in att ge upp) med enorm (ja ja allt är relativt) smärta. Hur kan något så litet göra så ont??!!!

Inga kommentarer: