onsdag, juli 05, 2006

Sommarpratsjogg!

Efter ha blivit påmind om sommarpratare hos Linda K, insåg jag ju att detta var det bästa sättet att komma igång och jogga för sommaren (ja jag vet jag är sen men bättre sent än aldrig). Men vilken sommarpratare skulle jag börja med?....? Insåg då att jag fortfarande inte lyssnat på Jonas Karlsson från förra året så honom blev det.
Så nu 45 minuter senare är jag lycklig för ett bra sommarprat men mest för att det gick jättebra att jogga, inte ont någonstans (ja i alla fall inte ännu). Så detta känns ju som något bra att införa nu i ledigheten, sommarpratsjogg, och det är ju ett nytt varje dag så jag har inga ursäkter (fast jag ska nog inte jogga varje dag då dör min kropp av chock och annat).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken bra idé! jag har också lyssnat på Jonas Karlsson. Från fjolåret rekommenderar jag Kaj Pollak, Sissela Kyle och Pia Johansson.

Cecilia sa...

Undra om man kan ladda ner de från förra året, ska genast kolla det, tack

Linda K sa...

åh ja visst var han bra, Jonas Karlsson! Gulliga charmiga människa!

Cecilia sa...

Ja han var jättebra, så inspirerande att jag känner för att springa mer och ryggen är snart ok, så skogen here I come.