fredag, juli 14, 2006

Nu är det riktig sommar för mig!

Ja att sitta i mina föräldrars trädgård klockan åtta på kvällen iförd endast ett linne (och underkläder) drickande ett mycket gott rosevin och blogga med trådlöst internet är underbart, sommar och semester helt enkelt!! Kan inte tänka mig att det skulle finnas en bättre plats på jorden för mig just nu.



















Imorgon ska jag ner på stan tidigt (innan det blivit för varmt) och köpa present till min syster som blir 38 år imorgon. Tror att jag ska kombinera ihop ett litet beuty-kit till henne med manikyr och ansiktsprodukter. Hon är inte så jättebra på det men vill gärna, tror att hon blir glad. Efter det så bär det av till stranden där jag ska spendera några timmar, underbart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lät mycket skönt det där o få va ute o blogga...Inte helt fel juh...Fint namn har du med min namne =)
Ha en trevlig helg och välkommen till mig
http://www.gripdesign.se
Kram Cissi