onsdag, juli 19, 2006

Montering till föräldrarna!

Igår så fick jag i uppgift av föräldrarna (speciellt min moder) att montera ett set stolar och bord som de hade inhandlat och var i tusen bitar. Snäll som jag är (hmmm) så sa jag ju ja såklart, men föga visste jag att det inte fanns någon beskrivning med bara en bild på kartongens framsida. Produkten kom från Danmark och jag som är så van vid det pedagogiska beskrivningarna från IKEA... Men efter mycket tandgnissel och slit så blev jag klar tre timmar senare och det blev som nedan. Är mycket nöjd! Väldigt skönt att sitta i är stolarna också, sitter faktiskt i en nu (så bra med trådlöst internet airport I love you!).

2 kommentarer:

Anonym sa...

snygga stolar! ser sköna ut.

Cecilia sa...

De är väldigt sköna också, så det kommer bli många lata dagar i dem nu under semestern.