måndag, juli 10, 2006

Hektisk helg!

Efter en lugn semester vecka så kom en extremt hektiskt helg. Lördag morgon var det bara att stiga upp 6.30 för att bege sig till Stockholm och S:s möhippa. En heldag med magdans, poledance, manikyr för bruden, picnicar, drinkar, vin, mat och ytterligare mer dans. Jag hade jättekul, och det tror jag S också hade (vilket är det viktigaste).
Det hade ju varit lugnt om det inte var så att jag sedan skulle på sjukampen på söndagen... Fast förvånade nog så mådde jag bra, och vädret var underbart. Löpgrenarna 100m häck och 200m gick inte bra, tror inte att jag fick några poäng alls, sprint är helt enkelt inte min grej. Höjd gick ok, kula rätt bra och sedan kom spjutet... Jag hade två försökskast för att hitta tekniken, och när det då var mitt första kast tog jag sats och fick iväg ett bra kast, men då låste sig ryggen och jag satt fast i slutrörelsen. Jag hade slått upp mitt gamla ryggskott... Spjutkastet blev ok, men jag var tvunngen att bryta sjukampen så det blev inget längdhopp eller 800m:s lopp, snyft. Idag är jag väldigt stel i ryggen och har lite ont, men med lite vila ska det nog gå bra. På kvällen var det middag med sjukamps gänget. Förrutom ryggproblemet en mycket trevlig dag! Så jag får väl säga att jag har haft en väldigt trevlig helg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

S hade en fantastisk dag!

Cecilia sa...

Det är ju det som va meningen så det var ju bra!