torsdag, juni 01, 2006

Toscana!

Höll nästan på att glömma min resa till Tosacana nästa vecka.Jag har drömt så länge om denna resa, om vinträdgårdarna och konsten, och den 10:e juni bär det av. Ja jag vet jag kommer antagligen missa Sveriges första match, tråkigt men min drömresa får gå förre. Jag har bläddrat i mängder av böcker om Toscana, om Florence och Pisa, och nu äntligen så ska jag dit. Jag försöker hålla mina förväntningar nere så jag inte blir besviken. Det blev jag lite på Paris (precis som Carrie) antagligen för att förväntningarna var för höga.

Bilderna är tagna från hemsidan "Vilse i Toscana"

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Testa nu!

Anonym sa...

HEJ! Visste jag att du skulle till Toscana? Har i så fall glömt bort det i amningsdimman. Gud vad underbart! Avundsjuk som få. Njut åt oss andra också! Och så väntar vi med spänning på reseberättelse när du är åter i Svedala.

Cecilia sa...

Tror att jag har berättat det, det har varit bestämt i flera månader nu. Det ska bli så skönt och kul. Behöver verkligen slappna av nu.