lördag, juni 03, 2006

Lite lördagsshopping!

Spenderade någon timme nere på stan, hade en present till en väninna att inhandla. Det var inte meningen att jag skulle handla något till mig själv, men det blev lite till ändå... En affär hade 20% på CD och Dvd:s, så jag inhandlade Robbie Williams "Greatest Hits" och filmen "Sweet Home Alabama".
Jag behövde även en silverkedja till en glasberlock jag inhandlade på Glashyttan i Ulva Kvarn, och när jag väl var inne på Guldfynd så slank en ring med till kassan också.
Jag inhandlade även ett Mavala nagelack i färgen Bora Bora. Jag gillar verkligen Mavalas nagelack de är bra, billiga och små så de inte hinner torka innan de är slut. Ett superbalm lip treatment från Clinique var jag även tvunngen att köpa, det finns inget bättre läppglans!

Inser att jag har svårt att gå i stan utan att köpa något, jag vill ju spara lite nu till Toscana och Helsingfors resorna. Får nog undvika stan det är nog ända sättet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»