torsdag, juni 22, 2006

Hemmaspa!

Tänkte att det nog är dags ikväll för ett litet hemmaspa. Efter att ha läst hos Linda K:s om "total rengöring" så insåg jag att det var dags för det nu. Så det blir fötter, naglar, ansiktsmask m.m. ikväll så jag är fin inför midsommar. Tänkte att jag skulle boka en riktigt ansiktsrengöring med porrensning och allt nästa vecka, så att jag blir fin under resten av sommarn. Läste att det Mellberg först tittade på hos kvinnor var huden, så efter en titt i spegeln bestämmde jag att det var dags för en ansiktsrengöring (hmmm lättpåverkad).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag som filade fötterna igår och ska på ansiktsbehandling idag! Den här gången blir det ordentlig portömning, huga..

Cecilia sa...

Ja det blir en ordentlig portömning för mig också, men inte förrän nästa vecka. Hmmm lite nervös, gör det ont?

Anonym sa...

Ganska. På mig klämde de lite på näsan, men sen stack hon hål på milier också. Är lite rödprickig idag, men slät som en barnrumpa!