lördag, maj 13, 2006

Kläder till disputationen!

Som lovat så är här nu bilder på den klänningen jag ska ha på mig på min disputationsfest. Jag inser att den inte ser så fantastisk ut så här hängande på en galge, men den är snygg på mig. Jag som är stor brukar inte hitta så många klänningar som sitter snyggt på mig. Ska dock inte lägga upp foto på mig i klänningen förrän efter festen...



Till en sådan här snygg klänning så behöver jag ju också ett par snygga skor, så därför så har jag inhandlat dessa guldskor. Jag älskar dem, de är snygga och bekvämma samtidigt något som sällan brukar inträffa. Så nu är det bara smycken kvar... Tänkte några relativt diskreta guldsmycken, vad säger ni? Ja så är det ju håret också, hur ska jag ha det? Ja det är ju en och en halv vecka kvar och dessa tankarna håller ju nervösiteten nere lite i alla fall...