måndag, maj 29, 2006

Boka teven...

Det fungerar faktiskt bra att ha mina föräldrar här, visst får jag sova på soffan men jag överlever. Dagarna går också bra vi åker på lite utflykter och fixar saker som jag behöver med tanke på att jag nu har tillgång till bil. Det enda som är jobbigt är kvällarna... För lite plats i TV-soffan och för många viljor när det gäller TV programmen. Min far vill se alla och jag menar alla nyhetsprogram, ett räcker bra för mig. Och min mamma vill typ att vi ska välja en kanal och titta på den hela kvällen. Så jag har fått bokat in de programmen jag vill se långt i förväg för annars hade jag inte fått se dem: Nip/Tuck, Krönikan (min mamma gillar denna också) och Greys Anatomy, dessa program kan jag bara inte missa och det är ju trots allt min TV.

Inga kommentarer: