tisdag, april 10, 2007

Uppdatering av delmål!

Tänkte att det var lite dags för en uppdatering av mina delmål. Till vänster ser ni hur klännings-delmålet ser ut just nu. Som ni ser så passar den fortfarande inte. Den sitter för tajt över bysten så att bh:n syns :( Det finns även det lilla problemet med att den är en aning för tajt för att jag ska sitta bekvämt i den. Känner mig inte så övertygad att den kommer sitta bra om tre och en halv vecka (4 maj), som planerat... I mitt andra delmål (22 maj-delmålet) går det bättre, jag är 0,2 kg före den planerade viktminskningen! Men det är bara att kämpa på, så får det ta den tid det tar, jag gör ju det bästa jag kan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin klänning!
Och om du inte kan ha den, så finns det ju andra :)

Men givetvis förstår jag att du vill kunna ha den eftersom det är ditt mål.

Cecilia sa...

Mocca: Tack, jag gillar den mycket. Så det är synd om jag inte kan ha den den 4 maj. Men visst jag har mycket annat...

Anonym sa...

Men gud vad duktig du är!
Klänning eller inte, du är ju fenomenal!

Cecilia sa...

Polly: Tack! Måste dock skärpa till mig nu, jag har börjat små fuska...